Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаух, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2014-12-08T11:41:00Z-
dc.date.available2014-12-08T11:41:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКарнаух Л.П. Етнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників в контексті гендерної соціалізації /Л.П. Карнаух // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко П.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий, О.О. 2012. – Випуск 44. – С.110-115.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2975-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню теоретико-концептуальних аспектів етнічних особливостей формування толерантних взаємин дошкільників в контексті гендерної соціалізації. Проаналізовано зміст та сутність понять: «гендерна соціалізація», «толерантні взаємини», які відображені в психолого-педагогічних дослідженнях. Розкрито положення про те, що гендерна соціалізація є основним соціальним процесом, через який здійснюється інтеграція між особистістю та суспільством засобами толерантних міжстатевих взаємин.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;.37.013.42+372-
dc.subjectгендерна соціалізаціяuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectвзаєминиuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.titleЕтнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників в контексті гендерної соціалізаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
et_os_of_t_v_s_d_k_s.pdf244,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.