Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2988
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іщенко, Людмила Валентинівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-09T10:02:34Z | - |
dc.date.available | 2014-12-09T10:02:34Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2988 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку, розкрито змістову характеристику готовності педагога до формування творчої індивідуальності дошкільника, зокрема функції педагога (інформаційна, спонукальна, організаторська, координуюча, комунікативна); психолого-педагогічні вимоги, що стосуються особистісних якостей вихователя і стилю його взаємодії з дітьми в процесі організації творчої діяльності; виокремлено низку особливостей, які характеризують творчу особистість педагога. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134+372.036; | - |
dc.subject | готовність, професійна готовність вихователя, творчість, дитяча творчість, | uk |
dc.title | СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІщенкоЛ.В._статтяОдеса.pdf | 355,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.