Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.date.accessioned2014-12-09T10:14:28Z-
dc.date.available2014-12-09T10:14:28Z-
dc.date.issued2014-12-09-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2993-
dc.description.abstractУ статті розкривається фундаментальна особистісна функція дитини дошкільного віку - здатність до саморегуляції, яка є однією із властивостей індивідуальності особистості, яка передбачає рефлексію змісту власної та спільної діяльності, її соціальної та особистісної значущості, можливостей особистісної самореалізації через цю діяльність.Визначено умови успішної особистісної самореалізації старшого дошкільника, зокрема: створення розвивального середовища орієнтує старших дошкільнят активної суб’єктної позиції; збагачення виховного процесу ціннісно – емоційним змістом через організацію різних видів творчої діяльності та спілкування; єдність зусиль педагогів і батьків, спрямованих на розвиток у старших дошкільників здатності до рефлексії, корекції результатів своєї діяльності та поведінки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК: 372.3;-
dc.subjectіндивідуальність особистості, розвиток особистості, саморегуляціяuk
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО ОСОБИСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІщенкоЛ.В._стаття УДПУ.pdf402,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.