Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.date.accessioned2015-01-15T20:16:34Z-
dc.date.available2015-01-15T20:16:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМузика О. Я. Роль творчої активності у становленні ідентичності особистості обдарованого студента - майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика // матеріали міжнародної науково-практичної конференції [„Ідентичність особистості й групи: психолого-педагогічні і соціокультурні аспекти»“], (м. Прага, 27-28 січня 2014 року). Прага : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», 2014. – 244 с. – С.215-220.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3022-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль творчої активності у становленні ідентичності особистості обдарованого студента – майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, проблему формування творчої активності студентів під час навчання у ВНЗuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПрага : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», 2014. – 244 сuk
dc.subjectтворча активністьuk
dc.subjectтворчий потенціал-
dc.subjectобдарована особистість-
dc.subjectмайбутній учитель образотворчого мистецтва-
dc.titleРоль творчої активності у становленні ідентичності особистості обдарованого студента - майбутнього вчителя образотворчого мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.