Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3023
Назва: Роль емоційно-вольового фактору в активізації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Автори: Музика, Ольга Яношівна
Ключові слова: майбутні вчителі образотворчого мистецтва
емоційно-вольовий фактор, художньо-творча діяльність, психолого-педагогічні умови, майбутні вчителі образотворчого мистецтва.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Вип. 10.
Бібліографічний опис: Музика О. Я. Роль емоційно-вольового фактору в активізації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Вип. 10
Серія/номер: УДК 371.134+78 (07)+159.942;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі мистецько-педагогічної освіти: ролі емоційно-вольового фактору в активізації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Наголошується на необхідності впровадження у навчально-виховний процес визначених психолого-педагогічних умов, які сприятимуть реалізації поставлених завдань, розкриттю творчого потенціалу студентів, саморозвитку і самовдосконаленню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3023
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzyka O..pdf274,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.