Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валюк, Вікторія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-03-12T09:56:58Z | - |
dc.date.available | 2015-03-12T09:56:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Імідж сучасного педагога. – 2014. - № 6 (145) – с. 39–43. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3045 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто проблему формування поняття "генетичний зв’язок" на основі систематичного використання різних видів хімічного експерименту як засобу наочності, ілюстрації структурно-логічних взаємозв'язків між класами органічних сполук в учнів старших класів. Зазначено, що поняття «генетичний зв'язок» вважається засвоєним, якщо в учнів: систематизовані знання про найважливіші класи органічних сполук, їх класифікацію, розкритий між ними взаємозв'язок; вироблені вміння класифікувати речовини, встановлювати між ними генетичні зв'язки; сформовані вміння застосовувати теоретичний матеріал при вирішенні відповідних завдань, виконанні вправ, проведенні експериментальних робіт. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Імідж сучасного педагога | uk |
dc.subject | поняття "генетичний зв’язок" | uk |
dc.subject | органічні сполуки | - |
dc.subject | хімічний експеримент | - |
dc.subject | структурно-логічні взаємозв'язки | - |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ « ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК » В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Valyuk Poltava 2014.pdf | 393,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.