Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3047
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ МОДЕЛЕЙ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ХІМІЇ
Автори: Валюк, Вікторія Федорівна
Ключові слова: електронні засоби навчального призначення
комп’ютерна модель
вчитель хімії
навчальні комп’ютерні моделі
Дата публікації: 2014
Видавництво: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ
Бібліографічний опис: Валюк В.Ф. Особливості застосування комп’ютерних моделей в шкільному курсі хімії / В. Ф. Валюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, випуск 50, 2014. – С. 79-87.
Короткий огляд (реферат): Розглянута проблема формування єдиного інформаційного освітнього середовища на базі використання нових інформаційних технологій і, зокрема, розробка сучасних електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП), їх інтеграція з традиційними навчальними засобами. Проаналізовано зміст понять «електронні засоби навчального призначення», «комп’ютерна модель», «навчальні комп’ютерні моделі» та виявлено взаємозв’язки між ними. Дано характеристику і класифікацію навчальним комп’ютерним моделям: за способом візуального відображення інформації, за наявністю динаміки, за призначенням На підставі аналізу комп’ютерних моделюючих навчальних програм з хімії виділено кілька груп хімічних навчальних комп’ютерних моделей по модельованому об’єкту: атомів; молекул; речовин; хімічних реакцій; фізико-хімічних процесів; лабораторних робіт; хімічних виробництв; хімічних приладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3047
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valyuk Uman 2 2014.pdf255,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.