Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Назва: Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу
Автори: Заболотна, Оксана Адольфівна
Ключові слова: альтернативна педагогіка
педагогіка пригноблених
антипедагогіка
критична педагогіка
Гештальтпедагогіка
емансипаційна педагогіка
трансгресивна педагогіка
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 37.011.31
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Паулу Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальтпедагогіці), фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці), та організатора діалогічного навчання (в трансгресивній педагогіці).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1. Альтернативні ролі вчителя.pdf589,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.