Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
Назва: | Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу |
Автори: | Заболотна, Оксана Адольфівна |
Ключові слова: | альтернативна педагогіка педагогіка пригноблених антипедагогіка критична педагогіка Гештальтпедагогіка емансипаційна педагогіка трансгресивна педагогіка |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 37.011.31 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Паулу Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальтпедагогіці), фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці), та організатора діалогічного навчання (в трансгресивній педагогіці). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1. Альтернативні ролі вчителя.pdf | 589,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.