Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.contributor.authorСкальські, Даріуш-
dc.date.accessioned2015-04-01T15:00:05Z-
dc.date.available2015-04-01T15:00:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУДК 796(07)(4)uk
dc.identifier.otherORCID ID 0000-0003-4901-1053-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3107-
dc.description.abstractУ статті наведено класифікації європейських концепцій фізкультурної освіти, запропоновану такими дослідниками, як Б. Крам, Р. Наул і Е. Бальц. Подано короткий опис кожної з концепцій, продемонстровано їхні головні впливи на організацію системи фізкультурної освіти в європейських країнах.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectконцепція фізкультурної освітиuk
dc.subjectсистема фізичного вихованняuk
dc.subjectкласифікація європейських концепційuk
dc.titleКонцепції фізкультурної освіти в Європі: проблеми класифікаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Концепція фізкультурної освіти в Європі.pdf3,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.