Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3112
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.contributor.authorСкальські, Даріуш-
dc.date.accessioned2015-04-01T16:58:47Z-
dc.date.available2015-04-01T16:58:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗаболотна О. А., Скальські Д. Концепції фізкультурної освіти в Європі / Оксана Заболотна, Даріуш Скальські // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – 2015. - №31 – С. 76 – 83uk
dc.identifier.otherORCID ID 0000-0003-4901-1053-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3112-
dc.description.abstractУ статті наведено класифікації європейських концепцій фізкультурної освіти, запропоновану такими дослідниками, як Б. Крам, Р. Наул і Е. Бальц. Подано короткий опис кожної з концепцій, продемонстровано їхні головні впливи на організацію системи фізкультурної освіти в європейських країнахuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво "Гнозис"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 796(07)(4)-
dc.subjectКонцепція фізкультурної освітиuk
dc.subjectсистема фізичного вихованняuk
dc.subjectкласифікація європейських концепційuk
dc.titleКонцепції фізкультурної освіти в Європі: проблеми класифікаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Концепція фізкультурної освіти в Європі.pdf3,36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.