Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3117
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-04-05T17:51:02Z-
dc.date.available2015-04-05T17:51:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМолодь і ринок : Щомісячний науково-педагогічний журнал. – 2015. – № 1 (120). – С. 28–32.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3117-
dc.description.abstractУ статті коротко проаналізовано найбільш ефективні моделі білінгвальних програм, що застосовуються у практиці іншомовного навчання середніх навчальних закладів Сполучених Штатів Америки. Більш детально описана специфіка двосторонньої програми або програми двомовного занурення, що, на думку більшості американських спеціалістів, є досить результативною у формуванні двомовної особистості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМолодь і ринокuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81.24(73)-
dc.relation.ispartofseriesсередній навчальний заклад США-
dc.subjectбілінгвальне навчанняuk
dc.subjectмодель-
dc.subjectдвостороння програма-
dc.subjectіноземна мова-
dc.titleДвостороння програма як одна з моделей білінгвального навчання у СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvostoronnya_programa_yak_odna_z_modelei_bilingvalnogo_navchannya_u_SHA.pdf167,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.