Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-04-05T17:55:50Z-
dc.date.available2015-04-05T17:55:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПорівняльна професійна педагогіка : наук. Журнал. – К. – Хмельницький : ХНУ, 2015. – № 1 (Т. 5). – С. 141–147.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3118-
dc.descriptionЖурнал включено до 14 науковометричних баз (Cabell’s directory, EBSCO, Discovery Service, Google Scholar, WorldCat та ін.)uk
dc.description.abstractЗдійснено аналіз особливостей навчання іноземних мов на початковому етапі у Сполучених Штатів Америки, базуючись на результатах дослідження провідних американських науковців, що переконливо свідчать про результативність та необхідність раннього іншомовного навчання.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 81’243(73)-
dc.subjectіншомовна освітаuk
dc.subjectіноземна мова-
dc.subjectамериканська школа-
dc.subjectпочаткові класи-
dc.subjectпрограма-
dc.titleОрганізаційні засади та зміст раннього іншомовного навчання у СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizaciini_zasady_ta_zmist_rannogo_inshomovnogo_navchannya_u_SHA.pdf145,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.