Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3128
Назва: | Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків |
Автори: | Заболотна, Оксана Адольфівна |
Ключові слова: | теоретичні засади альтернативної освіти енсипаційна педагогіка трансгресивна педагогіка критична педагогіка Гештальт педагогіка |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ФОП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Заболотна О. А. Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків / Оксана Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. – 2015. - №1. - С. 5 – 11. |
Серія/номер: | УДК 37.018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено огляд праць щодо теоретичних засад шкільної альтернативної освіти. Наочно продемонстровано, що хронологія праць, присвячених теоретичним засадам альтернативної освіти, розпочинається кінцем 70-х рр. XX ст., коли в європейському суспільному житті стали більш активними радикальні емансипаційні рухи. Зазначено, що активізація наукових пошуків у галузі альтернативної освіти у країнах постсоціалістичного табору спостерігається на поч. 90 рр. XX ст. Подано перелік періодичних видань, які відіграють важливу роль у популяризації теорії альтернативної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3128 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11. Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти.pdf | 4,82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.