Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3128
Назва: Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків
Автори: Заболотна, Оксана Адольфівна
Ключові слова: теоретичні засади альтернативної освіти
енсипаційна педагогіка
трансгресивна педагогіка
критична педагогіка
Гештальт педагогіка
Дата публікації: 2015
Видавництво: ФОП Жовтий
Бібліографічний опис: Заболотна О. А. Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків / Оксана Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. – 2015. - №1. - С. 5 – 11.
Серія/номер: УДК 37.018
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд праць щодо теоретичних засад шкільної альтернативної освіти. Наочно продемонстровано, що хронологія праць, присвячених теоретичним засадам альтернативної освіти, розпочинається кінцем 70-х рр. XX ст., коли в європейському суспільному житті стали більш активними радикальні емансипаційні рухи. Зазначено, що активізація наукових пошуків у галузі альтернативної освіти у країнах постсоціалістичного табору спостерігається на поч. 90 рр. XX ст. Подано перелік періодичних видань, які відіграють важливу роль у популяризації теорії альтернативної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3128
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.