Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.date.accessioned2015-05-07T15:17:36Z-
dc.date.available2015-05-07T15:17:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗаболотна О. А. Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків / Оксана Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. – 2015. - №1. - С. 5 – 11.uk
dc.identifier.otherORCID ID 0000-0003-4901-1053-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3128-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд праць щодо теоретичних засад шкільної альтернативної освіти. Наочно продемонстровано, що хронологія праць, присвячених теоретичним засадам альтернативної освіти, розпочинається кінцем 70-х рр. XX ст., коли в європейському суспільному житті стали більш активними радикальні емансипаційні рухи. Зазначено, що активізація наукових пошуків у галузі альтернативної освіти у країнах постсоціалістичного табору спостерігається на поч. 90 рр. XX ст. Подано перелік періодичних видань, які відіграють важливу роль у популяризації теорії альтернативної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.018-
dc.subjectтеоретичні засади альтернативної освітиuk
dc.subjectенсипаційна педагогікаuk
dc.subjectтрансгресивна педагогікаuk
dc.subjectкритична педагогікаuk
dc.subjectГештальт педагогікаuk
dc.titleВисвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.