Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3130
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцько, Євгенія Сергіївна-
dc.date.accessioned2015-05-14T08:18:44Z-
dc.date.available2015-05-14T08:18:44Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПроцько, Є. Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії / Євгенія Процько // Порівняльно- педагогічні студії. - 2015. - №1 (23). - С. 34-38uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3130-
dc.description.abstractМета сучасних євроінтеграційних процесів - створення інтелектуального та полікультурного суспільства за допомогою стандартизованої демократичної системи професійної освіти. У статті проаналізовано систему професійної педагогічної освіти Бельгії, оскільки ця країна може стати прикладом в організації та реформуванні педагогічної підготовки вчителів на європейському просторі. Автор також визначає особливості професійної підготовки фахівців освіти, які ставлять країну на високий рівень організації освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманьuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134(493)-
dc.subjectпрофесійна підготовка вчителівuk
dc.subjectпрофесійна педагогічна освітаuk
dc.subjectфламандськомовна спільнотаuk
dc.subjectнавчальний курсuk
dc.subjectуніверситетський коледжuk
dc.titleОсобливості професійної педагогічної освіти Бельгіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Процько.pdf234,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.