Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3130
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Процько, Євгенія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-05-14T08:18:44Z | - |
dc.date.available | 2015-05-14T08:18:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Процько, Є. Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії / Євгенія Процько // Порівняльно- педагогічні студії. - 2015. - №1 (23). - С. 34-38 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3130 | - |
dc.description.abstract | Мета сучасних євроінтеграційних процесів - створення інтелектуального та полікультурного суспільства за допомогою стандартизованої демократичної системи професійної освіти. У статті проаналізовано систему професійної педагогічної освіти Бельгії, оскільки ця країна може стати прикладом в організації та реформуванні педагогічної підготовки вчителів на європейському просторі. Автор також визначає особливості професійної підготовки фахівців освіти, які ставлять країну на високий рівень організації освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134(493) | - |
dc.subject | професійна підготовка вчителів | uk |
dc.subject | професійна педагогічна освіта | uk |
dc.subject | фламандськомовна спільнота | uk |
dc.subject | навчальний курс | uk |
dc.subject | університетський коледж | uk |
dc.title | Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Процько.pdf | 234,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.