Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Title: | Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти |
Authors: | Заболотна, Оксана Адольфівна |
Keywords: | шкільна альтернативна освіта порівняльно-педагогічне дослідження контент-аналіз методи педагогічного дослідження |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | К.: Педагогічна думка |
Citation: | Заболотна О. А. Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти / Оксана Адольфівна // Порівняльна педагогіка: методологічні орієнтири українських компаративістів: хрестоматія / авторський коллектив. – 2015. – Том 1. – С. 103-115 |
Series/Report no.: | УДК 37.018 |
Abstract: | У статті описано методологічні моделі опрацювання проблеми альтернативної освіти у порівняльному аспекті. Описано феномен альтернативної освіти та погляди науковців стосовно нього. Подано характеристику рівнів дослідження. До кожного рівня подано підходящі методи дослідження та обгрунтовано доцільність їх використання. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Сучасні напрями розвитку.pdf | 7,28 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.