Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Title: Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти
Authors: Заболотна, Оксана Адольфівна
Keywords: шкільна альтернативна освіта
порівняльно-педагогічне дослідження
контент-аналіз
методи педагогічного дослідження
Issue Date: 2015
Publisher: К.: Педагогічна думка
Citation: Заболотна О. А. Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти / Оксана Адольфівна // Порівняльна педагогіка: методологічні орієнтири українських компаративістів: хрестоматія / авторський коллектив. – 2015. – Том 1. – С. 103-115
Series/Report no.: УДК 37.018
Abstract: У статті описано методологічні моделі опрацювання проблеми альтернативної освіти у порівняльному аспекті. Описано феномен альтернативної освіти та погляди науковців стосовно нього. Подано характеристику рівнів дослідження. До кожного рівня подано підходящі методи дослідження та обгрунтовано доцільність їх використання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сучасні напрями розвитку.pdf7,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.