Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуковіз, Олексій Павлович-
dc.date.accessioned2015-10-08T12:20:19Z-
dc.date.available2015-10-08T12:20:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПедагогіка та психологія: збірник наукових праць. – Х.: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2015. – Вип. 49. – С. 220 – 233.uk
dc.identifier.issn2312-2471-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3174-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано динаміку готовності викладачів до тьюторської діяльності у ВНЗ ІІІ – ІV рівнів акредитації. Описано педагогічний експеримент, який проходив на факультеті початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини в процесі якого запроваджено відповідну технологію та експериментально перевірено її ефективність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ «Щедра садиба плюс»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+372+004-
dc.subjectтьюторська діяльністьuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.titleДинаміка готовності викладачів до тьюторської діяльності у ВНЗ ІІІ – ІV рівнів акредитаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДК 3711-.pdf310,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.