Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3186
Назва: | Мова жестів та рухів тіла як засіб ефективного навчання на уроках англійської мови у початковій школі |
Автори: | Пентій, Крістіна Олегівна |
Ключові слова: | ефективне навчання англійської мови початкова школа мнемотехніка мова жестів мова рухів |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Видавничо-поліграфічний центр "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Пентій К.О. Мова жестів та рухів тіла як засіб ефективного навчання англійської мови у початковій школі. Збірник наукових праць студентів та молодих учених / [упорядкув. Т.О. Піонтковська]. - Умань : ВПЦ "Візаві", 2015. - С.162-166 |
Серія/номер: | УДК 372.4+811.111 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення іноземної мови на початковому етапі має свої особливості та труднощі. Питання ефективної подачі матеріалу, в результаті якої учні легко запам’ятовували б нові слова, не перестає хвилювати вчителів. Одним із важливих принципів сучасної освіти є оптимізація навчання через застосування новітніх освітніх психолого-педагогічних технологій, і, зокрема, мнемотехніки як одного з найефективніших методів засвоєння інформації та попередження інформаційного перенасичення, що є надзвичайно важливим для маленьких школярів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3186 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mova_zhestiv_ta_ruhiv_tila.pdf.pdf | 399,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.