Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187
Назва: Змістове наповнення поняття «обдарованість» у працях британських учених
Автори: Холод, Ірина Василівна
Ключові слова: обдарованість
надзвичайно здібний
обдарована молодь
талановитий
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 378(41)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто визначення поняття «обдарованість» у педагогічній та психологічній літературі Великобританії. Здійснено огляд поняття «обдарованість» в довідниковій літературі – Енциклопедії талановитості, креативності і таланту та Енциклопедії Британіка. Подано концептуальні моделі «обдарованості», які є актуальними для Великобританії, такі моделі як: Г.Гарднера, Дж. Рензуллі, Ф. Монкса, Д. Ейр. Здійснено диференціальний огляд таких понять як «обдарований», «талановитий», «здібний», «дуже здібний». Охарактеризовано основні тенденції дослідження «обдарованоcті» протягом ХХ століття. Диференційовано дослідження «обдарованості» за спадковим та соціальним факторами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Холод_Порівняльні _студії.pdf318,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.