Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Холод, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-13T19:22:32Z | - |
dc.date.available | 2015-10-13T19:22:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто визначення поняття «обдарованість» у педагогічній та психологічній літературі Великобританії. Здійснено огляд поняття «обдарованість» в довідниковій літературі – Енциклопедії талановитості, креативності і таланту та Енциклопедії Британіка. Подано концептуальні моделі «обдарованості», які є актуальними для Великобританії, такі моделі як: Г.Гарднера, Дж. Рензуллі, Ф. Монкса, Д. Ейр. Здійснено диференціальний огляд таких понять як «обдарований», «талановитий», «здібний», «дуже здібний». Охарактеризовано основні тенденції дослідження «обдарованоcті» протягом ХХ століття. Диференційовано дослідження «обдарованості» за спадковим та соціальним факторами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378(41) | - |
dc.subject | обдарованість | uk |
dc.subject | надзвичайно здібний | uk |
dc.subject | обдарована молодь | uk |
dc.subject | талановитий | uk |
dc.title | Змістове наповнення поняття «обдарованість» у працях британських учених | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Холод_Порівняльні _студії.pdf | 318,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.