Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2015-10-13T19:22:32Z-
dc.date.available2015-10-13T19:22:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187-
dc.description.abstractУ статті розглянуто визначення поняття «обдарованість» у педагогічній та психологічній літературі Великобританії. Здійснено огляд поняття «обдарованість» в довідниковій літературі – Енциклопедії талановитості, креативності і таланту та Енциклопедії Британіка. Подано концептуальні моделі «обдарованості», які є актуальними для Великобританії, такі моделі як: Г.Гарднера, Дж. Рензуллі, Ф. Монкса, Д. Ейр. Здійснено диференціальний огляд таких понять як «обдарований», «талановитий», «здібний», «дуже здібний». Охарактеризовано основні тенденції дослідження «обдарованоcті» протягом ХХ століття. Диференційовано дослідження «обдарованості» за спадковим та соціальним факторами.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378(41)-
dc.subjectобдарованістьuk
dc.subjectнадзвичайно здібнийuk
dc.subjectобдарована молодьuk
dc.subjectталановитийuk
dc.titleЗмістове наповнення поняття «обдарованість» у працях британських ученихuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Холод_Порівняльні _студії.pdf318,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.