Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188
Назва: Форми педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Великобританії
Автори: Холод, Ірина Василівна
Ключові слова: педагогічна підтримка
обдарована молодь
студентська молодь
менторинг
тьюторство
університети Великобританії
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 378(41)
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу форм педагогічної підтримки обдарованій студентській молоді у Великобританії. Розглянуті форми схарактеризовано з точки зору їх функціонального призначення. Меті статті полягає в тому, щоб зробити дефініційний аналіз поняття “педагогічна підтримка” та з’ясувати форми педагогічної підтримки та їхні реалізації в університетах Великобританії. Методами дослідження є аналіз, узагальнення, порівняння. Практичне значення результатів дослідження полягає в запозичені досвіду роботи із обдарованою молоддю у Великобританії. Перспектива подальших досліджень вбачається в дослідженні інтернет-менторингу обдарованої молоді, позитивного зарубіжного досвіду підготовки педагогічного персоналу для роботи з обдарованою молоддю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Суми.pdf357,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.