Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188
Назва: | Форми педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Великобританії |
Автори: | Холод, Ірина Василівна |
Ключові слова: | педагогічна підтримка обдарована молодь студентська молодь менторинг тьюторство університети Великобританії |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 378(41) |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено аналізу форм педагогічної підтримки обдарованій студентській молоді у Великобританії. Розглянуті форми схарактеризовано з точки зору їх функціонального призначення. Меті статті полягає в тому, щоб зробити дефініційний аналіз поняття “педагогічна підтримка” та з’ясувати форми педагогічної підтримки та їхні реалізації в університетах Великобританії. Методами дослідження є аналіз, узагальнення, порівняння. Практичне значення результатів дослідження полягає в запозичені досвіду роботи із обдарованою молоддю у Великобританії. Перспектива подальших досліджень вбачається в дослідженні інтернет-менторингу обдарованої молоді, позитивного зарубіжного досвіду підготовки педагогічного персоналу для роботи з обдарованою молоддю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Суми.pdf | 357,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.