Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Холод, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-13T19:26:03Z | - |
dc.date.available | 2015-10-13T19:26:03Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу форм педагогічної підтримки обдарованій студентській молоді у Великобританії. Розглянуті форми схарактеризовано з точки зору їх функціонального призначення. Меті статті полягає в тому, щоб зробити дефініційний аналіз поняття “педагогічна підтримка” та з’ясувати форми педагогічної підтримки та їхні реалізації в університетах Великобританії. Методами дослідження є аналіз, узагальнення, порівняння. Практичне значення результатів дослідження полягає в запозичені досвіду роботи із обдарованою молоддю у Великобританії. Перспектива подальших досліджень вбачається в дослідженні інтернет-менторингу обдарованої молоді, позитивного зарубіжного досвіду підготовки педагогічного персоналу для роботи з обдарованою молоддю. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378(41) | - |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | обдарована молодь | uk |
dc.subject | студентська молодь | uk |
dc.subject | менторинг | uk |
dc.subject | тьюторство | uk |
dc.subject | університети Великобританії | uk |
dc.title | Форми педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Великобританії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Суми.pdf | 357,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.