Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2015-10-13T19:26:03Z-
dc.date.available2015-10-13T19:26:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3188-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу форм педагогічної підтримки обдарованій студентській молоді у Великобританії. Розглянуті форми схарактеризовано з точки зору їх функціонального призначення. Меті статті полягає в тому, щоб зробити дефініційний аналіз поняття “педагогічна підтримка” та з’ясувати форми педагогічної підтримки та їхні реалізації в університетах Великобританії. Методами дослідження є аналіз, узагальнення, порівняння. Практичне значення результатів дослідження полягає в запозичені досвіду роботи із обдарованою молоддю у Великобританії. Перспектива подальших досліджень вбачається в дослідженні інтернет-менторингу обдарованої молоді, позитивного зарубіжного досвіду підготовки педагогічного персоналу для роботи з обдарованою молоддю.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378(41)-
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk
dc.subjectобдарована молодьuk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.subjectменторингuk
dc.subjectтьюторствоuk
dc.subjectуніверситети Великобританіїuk
dc.titleФорми педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Великобританіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Суми.pdf357,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.