Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаровойтова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-10-14T16:13:32Z-
dc.date.available2015-10-14T16:13:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3193-
dc.description.abstractРозвиток науки в XIX ст., усвідомлення її значущості для промисловості та суспільного добробуту зумовили виникнення позитивізму — філософської течії, головним предметом якої стало наукове знання, тобто «позитивне» знання.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(410.1)(092)-
dc.subjectГерберт Спенсерuk
dc.subjectпозитивізмuk
dc.titleПедагогіка позитивізму Герберта Спенсераuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedahohika_pozytyvizmu_spensera.pdf212,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.