Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203
Назва: | АНАЛІЗ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ |
Автори: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | аналіз підручника з англійської мови критерії рівня організації матеріалу схема аналізу етапи оцінювання підручника комунікативно-діяльнісний підхід особистісно орієнтований підхід інтернаціоналізація освітнього простору |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О. О., |
Бібліографічний опис: | 1. Аналіз змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору / Т. В. Капелюшна // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – № 4 (22). – С. 129–135. |
Серія/номер: | УДК 811.111(07) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду питання аналізу змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Автор переконаний, що детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка з існуючими європейськими та американськими моделями підручникотворення. Це може стати основою для їхнього подальшого вдосконалення за умови врахування комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу а також вимог інтернаціоналізації мовної освіти. Автором запропоновані етапи, критерії оцінювання та схема аналізу шкільних підручників з англійської мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Капелюшна стаття 2.pdf | 427,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.