Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-10-15T08:51:06Z-
dc.date.available2015-10-15T08:51:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation1. Аналіз змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору / Т. В. Капелюшна // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – № 4 (22). – С. 129–135.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3203-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду питання аналізу змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Автор переконаний, що детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка з існуючими європейськими та американськими моделями підручникотворення. Це може стати основою для їхнього подальшого вдосконалення за умови врахування комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу а також вимог інтернаціоналізації мовної освіти. Автором запропоновані етапи, критерії оцінювання та схема аналізу шкільних підручників з англійської мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.,uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111(07)-
dc.subjectаналіз підручника з англійської мовиuk
dc.subjectкритерії рівня організації матеріалу-
dc.subjectсхема аналізу-
dc.subjectетапи оцінювання підручника-
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхід-
dc.subjectособистісно орієнтований підхід-
dc.subjectінтернаціоналізація освітнього простору-
dc.titleАНАЛІЗ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капелюшна стаття 2.pdf427,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.