Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3206
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капелюшна, Тетяна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T09:03:10Z | - |
dc.date.available | 2015-10-15T09:03:10Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Аналіз шкільних підручників з англійської мови / Т. В. Капелюшна // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки – Черкаси, 2015. – № 4 (337). – С. 16–20. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3206 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснена спроба розглянути алгоритм аналізу шкільного підручника з англійської мови для подальшого застосування навичок аналізу на практиці під час виконання студентами індивідуального науково-дослідного завдання, а також при виборі підручника для роботи в школі, враховуючи його недоліки та переваги. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Черкаси | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.671:811.111(07) | - |
dc.subject | шкільний підручник з англійської мови | uk |
dc.subject | аналіз підручників | - |
dc.subject | індивідуальне науково-дослідне завдання | - |
dc.subject | принципи | - |
dc.subject | критерії | - |
dc.title | АНАЛІЗ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Капелюшна стаття 5.pdf | 419,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.