Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-10-15T09:03:10Z-
dc.date.available2015-10-15T09:03:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАналіз шкільних підручників з англійської мови / Т. В. Капелюшна // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки – Черкаси, 2015. – № 4 (337). – С. 16–20.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3206-
dc.description.abstractУ статті здійснена спроба розглянути алгоритм аналізу шкільного підручника з англійської мови для подальшого застосування навичок аналізу на практиці під час виконання студентами індивідуального науково-дослідного завдання, а також при виборі підручника для роботи в школі, враховуючи його недоліки та переваги.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧеркасиuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.671:811.111(07)-
dc.subjectшкільний підручник з англійської мовиuk
dc.subjectаналіз підручників-
dc.subjectіндивідуальне науково-дослідне завдання-
dc.subjectпринципи-
dc.subjectкритерії-
dc.titleАНАЛІЗ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капелюшна стаття 5.pdf419,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.