Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3232
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2015-10-19T16:13:45Z-
dc.date.available2015-10-19T16:13:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3232-
dc.description.abstractУ статті розглядаються два основних підходи до навчання студентів письма: підхід із зосередженням на продукті та підхід із зосередженням на процесі написання; описуються характерні відмінності між ними. Автор пропонує розробку фрагменту заняття з практики усного і писемного мовлення для студентів старшого етапу навчання на основі поєднання обох підходів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111'35-
dc.subjectнавчання письмуuk
dc.subjectіншомовна компетентність у письміuk
dc.subjectстуденти мовних факультетівuk
dc.subjectпідходи до навчання письмаuk
dc.subjectфрагмент заняттяuk
dc.titleФормування англомовної компетентності студентів мовних факультетів у письміuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Form_kompetentn_pysmi.pdf314,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.