Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3232
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бевз, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-19T16:13:45Z | - |
dc.date.available | 2015-10-19T16:13:45Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3232 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються два основних підходи до навчання студентів письма: підхід із зосередженням на продукті та підхід із зосередженням на процесі написання; описуються характерні відмінності між ними. Автор пропонує розробку фрагменту заняття з практики усного і писемного мовлення для студентів старшого етапу навчання на основі поєднання обох підходів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 811.111'35 | - |
dc.subject | навчання письму | uk |
dc.subject | іншомовна компетентність у письмі | uk |
dc.subject | студенти мовних факультетів | uk |
dc.subject | підходи до навчання письма | uk |
dc.subject | фрагмент заняття | uk |
dc.title | Формування англомовної компетентності студентів мовних факультетів у письмі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Form_kompetentn_pysmi.pdf | 314,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.