Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2015-10-26T07:14:46Z-
dc.date.available2015-10-26T07:14:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3244-
dc.description.abstractУ статті розкривається зміст понять «інновації» та «інноваційна діяльність», розглядаються ефективні підходи до вибору форм і методів організації навчальної діяльності школярів на основі нових концептуальних засад. Для розв’язання досліджуваної проблеми, пропонується організація навчання школярів в умовах міжособистісного спілкування та розкриваються його позитивні сторони.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВища освіта України//: Теоретичний та методичний часопис №3 (54) - 2014.- Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології" - с. 151-154-
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.03-
dc.subjectІнноваціяuk
dc.subjectІнноваційна навчальна діяльністьuk
dc.subjectСпілкуванняuk
dc.subjectНавчальна взаємодіяuk
dc.titleТеоретичні основи формування важливих якостей підростаючої особистості в умовах інноваційної навчальної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коберник Г. І..pdf283,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.