Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3244
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-26T07:14:46Z | - |
dc.date.available | 2015-10-26T07:14:46Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3244 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається зміст понять «інновації» та «інноваційна діяльність», розглядаються ефективні підходи до вибору форм і методів організації навчальної діяльності школярів на основі нових концептуальних засад. Для розв’язання досліджуваної проблеми, пропонується організація навчання школярів в умовах міжособистісного спілкування та розкриваються його позитивні сторони. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вища освіта України//: Теоретичний та методичний часопис №3 (54) - 2014.- Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології" - с. 151-154 | - |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.03 | - |
dc.subject | Інновація | uk |
dc.subject | Інноваційна навчальна діяльність | uk |
dc.subject | Спілкування | uk |
dc.subject | Навчальна взаємодія | uk |
dc.title | Теоретичні основи формування важливих якостей підростаючої особистості в умовах інноваційної навчальної діяльності | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коберник Г. І..pdf | 283,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.