Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/325
Назва: | Особливості уроків читання та літературознавча пропедевтика у початковій школі |
Автори: | Волошина, Ганна Петрівна |
Ключові слова: | навички читання літературознавча пропедевтика |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Основне завдання читання як навчального предмета – формування в учнів першооснов самостійної читацької діяльності, виховання особистості дитини засобами художніх та науково-пізнавальних творів та розвиток мовленнєвих навичок. |
Серія/номер: | 81.2УКР-9 0-О-75; |
Короткий огляд (реферат): | У посібнику розглядаються важливі проблеми формування навичок читання молодших школярів, шляхи підвищення ефективності уроку читання у початковій школі та методика формування літературознавчих понять молодших школярів. Методи і прийоми роботи, що пропонуються, експериментально перевірені та науково обґрунтовані. |
Опис: | Навчально-методичний посібник для студентів педагогічних ВНЗ, учителів початкової школи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/325 |
ISSN: | 966-616-141-Х |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osoblyvosti_urokiv_chytannia.pdf | 736,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.