Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/325
Назва: Особливості уроків читання та літературознавча пропедевтика у початковій школі
Автори: Волошина, Ганна Петрівна
Ключові слова: навички читання
літературознавча пропедевтика
Дата публікації: 2011
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: Основне завдання читання як навчального предмета – формування в учнів першооснов самостійної читацької діяльності, виховання особистості дитини засобами художніх та науково-пізнавальних творів та розвиток мовленнєвих навичок.
Серія/номер: 81.2УКР-9 0-О-75;
Короткий огляд (реферат): У посібнику розглядаються важливі проблеми формування навичок читання молодших школярів, шляхи підвищення ефективності уроку читання у початковій школі та методика формування літературознавчих понять молодших школярів. Методи і прийоми роботи, що пропонуються, експериментально перевірені та науково обґрунтовані.
Опис: Навчально-методичний посібник для студентів педагогічних ВНЗ, учителів початкової школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/325
ISSN: 966-616-141-Х
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti_urokiv_chytannia.pdf736,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.