Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Ганна Петрівна-
dc.date.accessioned2013-10-17T15:32:50Z-
dc.date.available2013-10-17T15:32:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationОсновне завдання читання як навчального предмета – формування в учнів першооснов самостійної читацької діяльності, виховання особистості дитини засобами художніх та науково-пізнавальних творів та розвиток мовленнєвих навичок.uk
dc.identifier.issn966-616-141-Х-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/325-
dc.descriptionНавчально-методичний посібник для студентів педагогічних ВНЗ, учителів початкової школиuk
dc.description.abstractУ посібнику розглядаються важливі проблеми формування навичок читання молодших школярів, шляхи підвищення ефективності уроку читання у початковій школі та методика формування літературознавчих понять молодших школярів. Методи і прийоми роботи, що пропонуються, експериментально перевірені та науково обґрунтовані.uk
dc.publisherУманьuk
dc.relation.ispartofseries81.2УКР-9 0-О-75;-
dc.subjectнавички читанняuk
dc.subjectлітературознавча пропедевтикаuk
dc.titleОсобливості уроків читання та літературознавча пропедевтика у початковій школіuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti_urokiv_chytannia.pdf736,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.