Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-03T17:48:58Z-
dc.date.available2015-11-03T17:48:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШульга Н.В. Організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» /Наталія Володимирівна Шульга, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2015. – 22 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3279-
dc.description.abstractДисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Великої Британії. Здійснено теоретичне узагальнення й обґрунтовано новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, яке полягає у виявленні та розкритті організаційно-педагогічних засад розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, з’ясуванні шляхів використання позитивного досвіду британських університетів у реалізації полікультурної освіти на теренах вищої школи України. Розкрито історичні передумови та визначено періоди розвитку полікультурної освіти у Великій Британії відповідно до її нормативно-законодавчого підґрунтя; на основі аналізу навчальних програм полікультурної освіти окремих університетів Великої Британії схарактеризовано організаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у цих навчальних закладах. Виділено особливості полікультурних навчальних планів ВНЗ Великої Британії як сприятливого середовища для професійної підготовки студентів та окреслено можливості використання позитивного британського науково-практичного досвіду впровадження полікультурної освіти студентів у системі вищої освіти України. Уточнено трактування сутнісних характеристик поняття «полікультурна освіта». Удосконалено та розширено наукові уявлення про мету, теоретичні підходи та принципи полікультурної освіти у вищій школі Великої Британії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань – 2015uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378(41)(043.3)-
dc.subjectполікультурна освітаuk
dc.subjectполікультурністьuk
dc.subjectполіетнічність-
dc.subjectвища освіта-
dc.subjectуніверситет-
dc.subjectнавчальний план-
dc.subjectстуденти з етнічних меншин-
dc.subjectВелика Британія-
dc.subjectеоретичні засади проблеми розвитку полікультурної освіти-
dc.subjectРозвиток полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії-
dc.titleОрганізаційно-педагогічні засади розвитку полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британіїuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.