Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Наталія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2015-11-04T09:03:47Z-
dc.date.available2015-11-04T09:03:47Z-
dc.date.issued2015-05-
dc.identifier.citationНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Психологічні науки: збірник наукових праць. – Миколаїв: МНУ ім. В. О. Сухомлинського. – 2015. – №1 (14). – С. 16–20.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3282-
dc.description.abstractУ статті представлено особливості професійного розвитку та становлення особистості практичного психолога як майбутнього фахівця у форматі психодинамічного підходу академіка НАПН України Т. С. Яценко. Проаналізовано поняття «професійний розвиток» та «особистісна психокорекція». За результатами експериментального дослідження встановлено, що професійний розвиток майбутніх практичних психологів відбувається у процесі глибинно-психологічного пізнання за методом активного соціально-психологічного пізнання (АСПП). Підкреслюється ефективність особистісної психокорекції учасників груп АСПП у ракурсі змін їх особистісно-емоційних характеристик та професійного розвитку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМНУ ім. В. О. Сухомлинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134: 159.98(07)-
dc.subjectпрофесійний розвиток, практичний психолог, особистісна психокорекція, психодинамічний підхід, активне соціально-психологічне пізнання.uk
dc.titleПрофесійний розвиток майбутніх практичних психологів у форматі психодинамічного підходуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesijnuj_rozvutok_majbytnix_praktuznux_psuxologiw.pdf345,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.