Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, Наталія В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2015-11-04T09:13:02Z-
dc.date.available2015-11-04T09:13:02Z-
dc.date.issued2015-05-
dc.identifier.citationГуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 2 до Вип. 35, Том І (13): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2015. – С. 136–143.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3283-
dc.description.abstractУ статті окреслено можливості проективних методів у проведенні профвідбору абітурієнтів, які вступають на психологічні спеціальності. Показано доцільність проведення профвідбору бажаючих оволодіти фахом «практичний психолог». Проаналізовано теоретико-методологічні положення методики «Тематичний аперцептивний тест» (ТАТ) Г. Мюррея та психоаналітичної роботи з використанням неавторських малюнків у форматі психодинамічної теорії академіка НАПН України Т. С. Яценко. Наголошується на перевагах проективних методів дослідження особистості на противагу стандартизованим тестам.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: Гнозисuk
dc.subjectпрофвідбірuk
dc.subjectпроективні методи-
dc.subjectпрактичний психолог-
dc.subjectпсиходинамічна теорія-
dc.subjectпроективні методики-
dc.subjectЕфективність методики ТАТ-
dc.subjectГ. Мюррея-
dc.subjectПсихоаналітична робот-
dc.subjectхолістичний підхід-
dc.subjectпотреби явні та латентн-
dc.titleМожливості проективних методів у профвідборі абітурієнтів на психологічні спеціальностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mowluwostisti_proektuwnux_metodiw_y_profwidbori.pdf271,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.