Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3286
Назва: Педагогічна преса як джерело історико-педагогічних досліджень
Автори: Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна
Ключові слова: педагогічна преса
педагогічні дослідження
історико-педагогічні дослідження
часописи
бібліографічні видання
історіографія
бібліографічна статистика
професійна періодика
С. Лобода
Е. Днепров
Дата публікації: 4-лис-2015
Бібліографічний опис: Цимбал-Слатвінська С.В. Педагогічна преса як джерело історико-педагогічних досліджень / С.В. Цимбал-Слатвінська // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск № 140.- 2015.- с. 160-162.
Серія/номер: УДК;37(477)(09)+070
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено фронтальний аналіз бібліографічних покажчиків. Доведено, що педагогічна преса є важливим джерелом для вивчення історії педагогіки. Визначено соціальні функції історіографії – вагомого «сховища» значного масиву фактичного матеріалу для вивчення особливостей розв’язання конкретних проблем у певний історичний період.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3286
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichna_presa_yak_dzherelo_istoryko-pedahohichnykh_doslidzhen.pdf295,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.