Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-04T10:24:28Z-
dc.date.available2015-11-04T10:24:28Z-
dc.date.issued2015-11-04-
dc.identifier.citationЦимбал-Слатвінська С.В. Педагогічна преса як джерело історико-педагогічних досліджень / С.В. Цимбал-Слатвінська // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск № 140.- 2015.- с. 160-162.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3286-
dc.description.abstractУ статті здійснено фронтальний аналіз бібліографічних покажчиків. Доведено, що педагогічна преса є важливим джерелом для вивчення історії педагогіки. Визначено соціальні функції історіографії – вагомого «сховища» значного масиву фактичного матеріалу для вивчення особливостей розв’язання конкретних проблем у певний історичний період.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)(09)+070-
dc.subjectпедагогічна пресаuk
dc.subjectпедагогічні дослідженняuk
dc.subjectісторико-педагогічні дослідженняuk
dc.subjectчасописиuk
dc.subjectбібліографічні виданняuk
dc.subjectісторіографіяuk
dc.subjectбібліографічна статистикаuk
dc.subjectпрофесійна періодикаuk
dc.subjectС. Лободаuk
dc.subjectЕ. Днепровuk
dc.titleПедагогічна преса як джерело історико-педагогічних дослідженьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichna_presa_yak_dzherelo_istoryko-pedahohichnykh_doslidzhen.pdf295,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.