Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.date.accessioned2015-11-04T15:17:26Z-
dc.date.available2015-11-04T15:17:26Z-
dc.date.issued2013-10-
dc.identifier.citationвипуск 1uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3289-
dc.description.abstractУ статті виділені структурні компоненти самооцінки і описано прояв даних компонентів досліджуваної якості особистості людини. Виділені компоненти знаходяться в певному взаємозв’язку один з одним, але у той же час володіють і певною самостійністю. Вплив компо нентів на розвиток особистості в цілому може змінюватися на різних етапах її становлення. В праці досліджується молодший шкільний вік.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРВНЗ "Кримський гуманітарний університет"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК - 37.03: 159.923: 372-
dc.relation.ispartofseriesББК 74.04 П 78-
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectмотиваційно-цінніснийuk
dc.subjectкогнітивний-
dc.subjectрактично-діяльнісний компоненти-
dc.subjectсутність-
dc.subjectструктура-
dc.subjectПобудова нового гуманного-
dc.subjectформуванням всебічно розвиненої особистост-
dc.subjectнавчально-виховного процесу-
dc.subjectсамооцінка молодших школярів-
dc.titleСамооцінка в особистісному розвитку молодшого школяраuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самооцінка_в_особистісному_розвитку.pdf395,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.