Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-11-05T15:14:23Z-
dc.date.available2015-11-05T15:14:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПрищепа С. М. Сутність етичної компетентності викладача // Сучасні проблеми гуманітаризації професійної підготовки майбутніх педагогів : матеріали Всеукр. наук.-метод. семінару, м. Умань, 26 лютого 2015 р. – С. 49-52.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3329-
dc.description.abstractУ статті окреслені основні принципи педагогічної етики, виділені провідні види педагогічної діяльності. Визначено основні моральні та етичні компетенції викладача вищої школиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.-
dc.subjectетикаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectетичні вимогиuk
dc.subjectдидактогеніяuk
dc.subjectпрофесія викладачаuk
dc.subjectпрофесійна визначеністьuk
dc.subjectпедагогічні конфліктиuk
dc.subjectпринципи педагогічної етикиuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.titleСутність етичної компетентності викладачаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sytnist profesiynoi etuku.pdf130,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.