Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2015-11-05T17:17:26Z-
dc.date.available2015-11-05T17:17:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation1 Ашин Г.К. Елітна освіта./ Суспільні науки і сучасність. - 2005. № 5. 2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. гончаренко. – к. : Либідь, 1997. – 375 с. 3. Зотов А.Ф. Буржуазная философия XIX – XХ века: учеб. пособие для филос. фак. ун-тов. / А.Ф. Зотов, Ю.К. Мельвиль. – М.: высш. шк., 1988. – 520 с. 4. Назарьева К.В. Развитие элитного школьного образования в Англии: Дисс. … к.пед.н. – Архангельськ, 2007. – 207с. 5. Колесник І.Г. Позакласна робота старшокласників. – К.: Знання, 1967. –48 с.,с.-11. 6. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студ. Вищих\педагогічних закладів освіти. – Тернопіль: ТДПУ, 1997. – 192. С. 85 7. Catton Brock, Arthur, Eton Collage, (London: George Bell & Sons, 1901), General Library - U.C. Berkekey, file: LF795/E8/E72//University of California Archives. 8. Christopher Tyerman, A History of Harrow School 1324–1991, (Oxford: 2000). 9. Charter – House. The new Student’s Reference Work, 1914. 10. Dunton, Larkin The World and Its People. (Boston, MA: Silver, Burdett 1896), 41-р. Education Department Libraries, file: OCLC 4352850 / University of Toronto Arhives. 11. Howard Staunton, The Great Schools of England: an account of the foundation, endowments, and discipline, (London: Sampson Low, Son, and Marston, Milton House, Ludgate Hill.1865), 640-p. 12. John Venn , Alumni Cantabrigienses: A Biographical List of All Known Students, Graduates and Holders of Office at the University of Cambridge, from the Earliest Times to 1900. OISE file: AXT-0332/University of Toronto Arhives 13. Shrewsbury School Website. – Shrewsbury: The Schools, 2006. – [електронний ресурс], режим доступу: http://www.shrewsbury.org.ukuk
dc.identifier.issn2307-4922-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3333-
dc.description.abstractУ статті розглянуто позашкільну роботу в елітній школі типу «паблік скулз» у Великобританії на період ХІХ – поч. ХХ ст. З огляду на узагальнення наукових позицій встановлено різницю між позакласною та позашкільною роботою у «паблік скулз», охарактеризовано індивідуальні, групові та масові форми позакласної роботи, розкрито специфіку їх діяльності. На основі дослідження визначено зміст та мету позакласної діяльності «паблік скулз» зазначеного періоду, встановлено основні принципи позакласної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesВип. 49.;С. 205–209.-
dc.subjectелітна школа, «паблік скулз», позашкільна робота, індивідуальні форми роботи, групові форми роботи, масові форми роботи, зміст, мета, принципи.uk
dc.titleПозашкільна робота в елітній школі Великобританії. Дискурс ХІХ – поч. ХХ ст.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pozashil.pdf332,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.