Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3375
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЙовенко, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T08:46:25Z-
dc.date.available2015-11-06T08:46:25Z-
dc.date.issued2015-11-22-
dc.identifier.citationЙовенко Л. І. Поняття «героїчна особистість» у літературознавстві та освітній політиці доби тоталітаризму. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2015. Is. 38. Р. 28–32.uk
dc.identifier.issn2308-5258-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3375-
dc.description.abstractВ статті робиться спроба з’ясувати зміст поняття «героїчна особистість» у літературознавстві, а також в державній освітній політиці 1930 – 1950-х рр. ХХ ст. Констатується, що марксистсько-ленінська методологія вбачала героїчне не тільки в проявах мужності, відваги, а й у відповідності суб’єктивних намірів, думок та вчинків людини ідейним й моральним основам суспільства. Встановлюється, що в центрі уваги освітньої політики було апелювання до патріотичних почуттів народів Радянського Союзу, що невід’ємно пов’язувалося з героїзмом.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherSCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSIONuk
dc.subjectпатріотичні почуттяuk
dc.subjectгероїзм-
dc.subjectгероїчна особистість-
dc.subjectлітературознавство-
dc.subjectосвіта-
dc.subjectісторія літературної освіти-
dc.subjectгромадянські почуттяuk
dc.subjectісторія осітиuk
dc.subjectпатріотизмuk
dc.subjectрадянська література-
dc.titleПоняття «героїчна особистість» у літературознавчій думці та освітній політиці доби тоталітаризмуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poniattia_«heroichna_osobystist»_u_literaturnavchii_dumtsi_ta_osvitnii.pdf287,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.