Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3376
Назва: | Формування професійної мовно-літературної компетентності майбутніх учителів-філологів як педагогічна проблема |
Автори: | Барабаш, Ірина Володимирівна |
Ключові слова: | професійна мовно-літературна компетентність професійна компетентність майбутній вчитель-філолог професійний розвиток професійна мобільність фахівця педагогічні цілі професійне зростання вища професійна освіта вміння та навички |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Умань: ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | Барабаш, І. Проблеми підготовки сучасного вчителя / Ірина Барабаш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 152–158. |
Серія/номер: | УДК 371.134:811 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу змісту поняття «професійна мовно-літературна компетентність майбутніх учителів-філологів». З’ясовано та розкрито, зміст понять, «компетентність», «професійна компетентність» як особистісної якості, що об’єднує у собі знання, вміння, навички, досвід, якості, здібності. На основі аналізу досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців вдалося визначити зміст поняття «професійна мовно-літературна компетентність». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3376 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya profesiynoyi movno-literaturnoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv-filolohiv yak pedahohichna problema.pdf | 307,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.