Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3376
Назва: Формування професійної мовно-літературної компетентності майбутніх учителів-філологів як педагогічна проблема
Автори: Барабаш, Ірина Володимирівна
Ключові слова: професійна мовно-літературна компетентність
професійна компетентність
майбутній вчитель-філолог
професійний розвиток
професійна мобільність фахівця
педагогічні цілі
професійне зростання
вища професійна освіта
вміння та навички
Дата публікації: 2014
Видавництво: Умань: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Барабаш, І. Проблеми підготовки сучасного вчителя / Ірина Барабаш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 152–158.
Серія/номер: УДК 371.134:811
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу змісту поняття «професійна мовно-літературна компетентність майбутніх учителів-філологів». З’ясовано та розкрито, зміст понять, «компетентність», «професійна компетентність» як особистісної якості, що об’єднує у собі знання, вміння, навички, досвід, якості, здібності. На основі аналізу досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців вдалося визначити зміст поняття «професійна мовно-літературна компетентність».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3376
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya profesiynoyi movno-literaturnoyi kompetentnosti maybutnikh uchyteliv-filolohiv yak pedahohichna problema.pdf307,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.