Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3382
Назва: Формування професійної компетентності студентів-філологів у процесі проходження педагогічної практики (теоретичний аспект)
Автори: Барабаш, Ірина Володимирівна
Ключові слова: професійна підготовка
педагогічна практика
вищі педагогічні навчальні заклади
професійна компетентність
кваліфікований фахівець
система освіти
підготовка фахівця
професійно компетентний педагог
навчально-виховний процесс
професійної діяльності
Дата публікації: 2014
Видавництво: Умань: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Барабаш, І. Проблеми підготовки сучасного вчителя / Ірина Барабаш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 135–140.
Серія/номер: УДК 378.147.88+811(07)
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему формування компетентного фахівця у галузі філологічної освіти. Проаналізовано наукові теоретичні підходи до визначення поняття «професійна підготовка». При формуванні професійної компетентності вчителя української мовиі літератури важлива роль належить педагогічній практиці, під час проходження якої студенти освоюють практичну педагогічну діяльність з елементами науково-дослідної діяльності. Педагогічну практику студентів-філологів автором розглянуто як засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3382
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.