Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарабаш, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T09:21:45Z-
dc.date.available2015-11-06T09:21:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБарабаш, І. Проблеми підготовки сучасного вчителя / Ірина Барабаш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 135–140.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3382-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему формування компетентного фахівця у галузі філологічної освіти. Проаналізовано наукові теоретичні підходи до визначення поняття «професійна підготовка». При формуванні професійної компетентності вчителя української мовиі літератури важлива роль належить педагогічній практиці, під час проходження якої студенти освоюють практичну педагогічну діяльність з елементами науково-дослідної діяльності. Педагогічну практику студентів-філологів автором розглянуто як засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147.88+811(07)-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпедагогічна практика-
dc.subjectвищі педагогічні навчальні заклади-
dc.subjectпрофесійна компетентність-
dc.subjectкваліфікований фахівець-
dc.subjectсистема освіти-
dc.subjectпідготовка фахівця-
dc.subjectпрофесійно компетентний педагог-
dc.subjectнавчально-виховний процесс-
dc.subjectпрофесійної діяльності-
dc.titleФормування професійної компетентності студентів-філологів у процесі проходження педагогічної практики (теоретичний аспект)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.