Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3385
Назва: Педагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологів
Автори: Барабаш, Ірина Володимирівна
Ключові слова: професійна підготовка
підготовку фахівця
педагогічна практика
професійна компетентність
кваліфікований фахівець
ринок праці
навчально-виховний процес
вищий навчальний заклад
розвивальна мета
професійні знання
Дата публікації: 2015
Видавництво: К.: НТУУ "КПІ"
Бібліографічний опис: Барабаш, І. В. Педагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологів / І. В. Барабаш // Сучасна освіта: методологія, теорія, практика : матеріали III Міжнародної науково-практичної конф. , 24 квітня 2015 р. – К.: НТУУ «КПІ», 2015. – С. 7–9.
Серія/номер: УДК 371. 134+811.161.2(07)
Короткий огляд (реферат): Cучасна вища школа зорієнтована на якісну підготовку фахівця, який відповідає змінам, що відбуваються на ринку праці. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки професійно компетентних педагогів, формування яких відбувається протягом усього навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі і, насамперед, у процесі педагогічної практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3385
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichna praktyka yak forma profesiynoho navchannya maybutnikh uchyteliv-filolohiv.pdf259,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.