Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарабаш, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T13:32:23Z-
dc.date.available2015-11-06T13:32:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБарабаш І. В. Вісник Черкаського університету / І. В. Барабаш // Педагогічні науки. – 2015. – № 13. – С. 90–94.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3399-
dc.description.abstractУ статті розглянуто формування та розвиток професійних умінь і навичок у майбутніх учителів-словесників в процесі практичної підготовки. Результати наукового пошуку дають підстави стверджувати, що педагогічна практика студентів є однією з найважливіших складових процесу методичної підготовки майбутніх учителів-філологів у вищому навчальному закладі; вона слугує сполучною ланкою між теоретичним навчанням і майбутньою професійною діяльністю, кінцевим етапом практичної підготовки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий відділ Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницькогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:8(07)-
dc.subjectПрактична підготовкаuk
dc.subjectосвітня система-
dc.subjectпрофесійна компетентність-
dc.subjectвчитель-філолог-
dc.subjectвчитель-філолог-
dc.subjectпедагогічна практика-
dc.subjectосвітній процес-
dc.subjectметод-
dc.subjectнавчальний матеріал-
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльність-
dc.subjectпрофесійна діяльність-
dc.titleФормування та розвиток професійних умінь і навичок майбутніх учителів-словесників у процесі практичної підготовкиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya Barabash.pdf237,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.