Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-11-07T16:42:45Z-
dc.date.available2015-11-07T16:42:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКозій О.М. Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. - Рукопис.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3416-
dc.description.abstractв роботі вперше визначено і обгрунтовано педагогічні умови та розроблено методику формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін, уточнено сутність і зміст поняття "образно-інтонаційні навички" відповідно категорії студентів педагогічних коледжів. Обгрунтовано структурні компоненти образно-інтонаційних навичок (мотиваційно-пізнавальний, організаційно-технологічний, творчо-діяльнісний).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК [784:378.147.016](043.3)-
dc.subjectобразно-інтонаційні навичкиuk
dc.subjectстуденти педагогічних коледжів-
dc.subjectдиригентсько-хорові дисципліни-
dc.subjectдиригентсько-хорові дисципліни-
dc.subjectмутаційний період-
dc.subjectінтонація-
dc.subjectінтонування-
dc.subjectвікові та психовізіологічні особливості розвитку-
dc.subjectголосовий апарат-
dc.subjectохорона голосу-
dc.subjectнавички-
dc.subjectкомпоненти-
dc.subjectпедагогічні умови-
dc.titleМетодика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплінuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat Koziy O.M..pdf955,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.