Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостоленко, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2015-11-07T17:49:32Z-
dc.date.available2015-11-07T17:49:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3422-
dc.description.abstractThe article presents a comparative analysis of the organization of the educational process in schools of Ukraine and the United Kingdom. It describes the main regulations, principles and standards necessary for the successful implementation of the educational process in the schools of the two countries. The article suggests conclusions how to improve the educational process in Ukraine taking into consideration the experience of the UK.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectcurriculumuk
dc.subjectschooluk
dc.subjectschool fundinguk
dc.subjecteducation managementuk
dc.subjectUkraineuk
dc.subjectGreat Britainuk
dc.subjecteducation objectivesuk
dc.subjectkey stagesuk
dc.subjectstandarduk
dc.titleComparative Analysis of the Educational Process in Ukrainian and British Schoolsuk
dc.title.alternativeПорівняльний аналіз педагогічного процесу в українських та британських школах-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
postolenko_stattia.pdf230,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.