Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3438
Title: Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі
Authors: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Keywords: сучасний урок української мови
проектування
цілевизначення
уроки розвитку комунікативних умінь
аспектні уроки
типологічна систематизація уроків української мови
технологічна система методів сучасного уроку української мови
технологія уроку української мови
лінгводидактичний інструментарій уроку української мови
технологія розвитку критичного мислення
інтерактивна технологія
проблемна технологія
особистісно орієнтована технологія
Issue Date: Apr-2015
Publisher: Херсон
Citation: Кучеренко І.А. Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі: автореферат. Херсон. 2015. - 44с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова). – Херсонський державний університет. – Херсон, 2015. Робота є теоретико-методичним дослідженням проблеми сучасного уроку української мови в основній школі. У дисертації розвиваються ідеї проектування і реалізації сучасного уроку української мови з позиції компетентнісної й особистісно орієнтованої мовної освіти. Досліджено й проаналізовано філософські, педагогічні, психологічні, лінгвістичні, лінгводидактичні засади сучасного уроку української мови, визначено й інтерпретовано сутність базових понять й уточнено їх змістову характеристику, створено типологічну систематизацію сучасних уроків української мови в основній школі, розкрито методологічні особливості цілевизначення, проектування й реалізації уроку. Сконструйовано технології сучасного уроку української мови в проекції особистісно орієнтованої, проблемної, інтерактивної технологій, технології розвитку критичного мислення і розроблено лінгводидактичний інструментарій уроку, що забезпечили підвищення результативності формування мовної особистості учня, рівня його ключових предметних компетентностей і позитивну динаміку готовності вчителя-словесника до інноваційної педагогічної діяльності на уроці.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3438
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kucherenko avtoreferat.pdf729,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.