Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2015-11-08T13:14:29Z-
dc.date.available2015-11-08T13:14:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКучеренко І. Лінгводидактичне проектування як стратегічна платформа сучасного уроку рідної мови / І. Кучеренко // British Journal of Science, Education and Culture. – 2014. - No. 1. (5) (January–June). – Vol. V. «London University Press». – London, 2014. – Р. 197–201.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3439-
dc.description.abstractАнотація. У статті розглянуто теоретико-методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі. Визначено специфіку педагогічного проектування, що впливає на результативність уроку і пов’язане із реалізацією педагогічних технологій. Охарактеризовано поняття «лінгводидактичне проектування», під яким розуміємо методичний елемент професійної діяльності вчителя, цілісну систему дій педагога, спрямованих на визначення педагогічних умов, що забезпечують розробку ефективної технології сучасного уроку та реалізацію педагогічного проекту з метою розвитку комунікативної компетентності учнівuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherBritish Journal of Science, Education and Cultureuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectсучасний урок української мовиuk
dc.subjectконструюванняuk
dc.subjectвласне проектуванняuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectлінгводидактичне проектуванняuk
dc.titleЛінгводидактичне проектування як стратегічна платформа сучасного уроку рідної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucherenko Pedagogical designing.pdf279,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.