Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/344
Title: ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ З ПОЗІЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Authors: Валюк, Вікторія Федорівна
Keywords: професійна компетентність
професіоналізм
професійна спрямованість
вчитель хімії
професійна підготовка
Issue Date: 2013
Publisher: Вісник Черкаського університету, Серія педагогічні науки. – 2013. - № 13 (266) – С.46-53.
Abstract: Розглянута проблема визначення професійної готовності майбутніх учителів хімії з позиції компетентнісного підходу. Проаналізовано зміст понять «професійна компетентність», «професійна підготовка», «професіоналізм» та виявлено взаємозв’язки між ними. Описано поняття «психологічна готовність» та наведені її компоненти. Виділено елементи, які формують структуру професіограми педагога: характеристика, що визначає професійно-педагогічну і пізнавальну спрямованість особистості; вимоги до психолого-педагогічної підготовки вчителя; обсяг і склад спеціальної підготовки; зміст методичної готовності. Рекомендовано при визначенні готовності випускників вузів до професійної діяльності враховувати єдність і взаємозв'язок всіх компонентів, що характеризують якість результатів освітньої діяльності. Важливо оцінювати такі складові: фізіологічний (відповідність стану здоров’я обраної професії), психологічний (виражена спрямованість на даний вид професійної діяльності), науково-теоретичний (оволодіння необхідним обсягом знань), практичний (наявність досвіду виконання професійних завдань на необхідному рівні).
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/344
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Valyuk s_1 2013.pdf427,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.