Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorСтус, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-11-09T08:07:27Z-
dc.date.available2015-11-09T08:07:27Z-
dc.date.issued2015-04-23-
dc.identifier.citationЗбірник матеріалів Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "Технології компетентнісно-орієнтованого навчання природничо-математичних дисциплін".uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3458-
dc.description.abstractЗа умов проблемного, інформаційного і пояснювально-ілюстративного викладу, який супроводжується творчими завданнями різної складності, фронтальна форма навчальної діяльності дозволяє залучити до активної навчально-пізнавальної діяльності всіх учнів. Отже, використання методів проблемного навчання позитивно впливає на засвоєння навчального матеріалу учнями. Так як це сприяє розвитку їхнього мислення, уяви, умінь та навичок аналізувати та робити висновки отриманих знань.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.subjectПроблемне навчанняuk
dc.subjectастрономічні поняття-
dc.subjectорганізаційні форми проведення уроків з астрономії-
dc.titleЗастосування методів проблемного навчання в процесі вивчення астрономіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.